PROGRAMAVIMO IR ROBOTIKOS UŽSIĖMIMAI 4-11 m. VAIKAMS

Smart Panda partneris

Ateities vaikai siejami ne tik su užsienio, bet ir programavimo kalbomis. Mes, tėvai, siekiame savo vaikams užtikrinti šviesią ir komfortišką ateitį. Matome, kad tokiai ateičiai užtikrinti gali nebeužtekti įprastinių žinių. Pasaulis smarkiai keičiasi ir eiti koja kojon su ja prireiks užsienio kalbos, programavimo žinių, o taip pat ir strategijos, logikos, kūrybiškumo, technologinio raštingumo. Visi tie dalykai bus lavinami SMART PANDA užsiėmimuose.

Kodėl SMART PANDA?

SMART – gilinsimės ne tik į programavimą ir robotukus, bet lavinsime ir koncentraciją, loginį, strateginį mąstymą ir kitus įgūdžius. SMART – kelias į ateitį!

PANDA – žaismingai ir suprantamai, išlaikant balansą tarp mokslo ir žaismingo įdomumo mokysimės programavimo ir robotikos.

Mokymo programa sukurta pasitelkiant profesionalių mokytojų patirtį, siekiant įvaldyti ne tik pagrindines programavimo žinias, bet skatinti strateginį mąstymą, logiką, kūrybingumą, technologinį raštingumą, matematikos žinias, kritinį mąstymą, erdvinį suvokimą, kognityvinius gebėjimus.

SMART PANDA pamokose vaikai mokosi pramogaudami!

Mokymo programa yra adaptuota skirtingo amžiaus vaikams:

I lygis

Programa, skirta 4-7 m. vaikams

Vaikai žengs pirmuosius žingsnius į programavimo pasaulį. Mokomojo robotuko mTiny dėka jie lavins gebėjimus, kurie padės pagrindus programuoti ateityje. MTiny mokomasis robotas skirtas ikimokyklinio amžiaus vaikams, augantiems skaitmeniniame amžiuje.

Unikalusis „Tap Pen“ valdiklis yra specialiai pritaikytas programavimo įrankis, skatinantis vaiko loginį mąstymą ir gebėjimą spręsti problemas. Šiame rinkinyje naudojami teminiai scenarijai ir fizinės kortelės sukuria įtraukiančias situacijas ir suteikia vaikams betarpišką bei apčiuopiamą grįžtamąjį ryšį. Toks mokymosi būdas skatina vaiką rasti kūrybingus sprendimus įvairioms problemoms. Veiksmų kortelių ir žemėlapio dėlionių pagalba, mTiny perkelia kompiuterinį programavimą į fizinį vaiko pasaulį, padeda jam, su neišsenkančiu įkvėpimu tyrinėti matematikos, anglų kalbos bei kitus dalykus, pasitelkiant logiką sudarinėti maršrutus, mokytis atskirti ir įvardinti emocijas, lavinti kalbinius įgūdžius ir komandinį darbą.

mTiny sistema programuojama be jokių papildomų įrenginių ar ekranų, todėl skatina vaikus sutelkti dėmesį, naudotis savo pojūčiais ir tyrinėti juos supantį pasaulį.

Užsiėmimų metu taip pat stiprinsime matematinę bazę, skaičių sekas, formas, geometrines figūras, žaisime loginius, atminties, dėmesio koncentravimo žaidimus.

Programa sukurta remiantis moderniais edukaciniais modeliais, atskleidžia įvairias sąvokas, skatina žingeidumą.

II lygis

Programa, skirta 6-8 m. vaikams

Tai pradedančiųjų programuotojų užsiėmimai! Ši programa apima ir AI (dirbtinio intelekto) ir IoT (daiktų interneto) temas. Kalbant apie technologijų ateitį, AI ir IOT – tai dvi neišvengiamai aktualios temos. Cody Rocky robotai ir programuojama elektroninių blokų platforma NEURON padės susipažinti ir priartėti prie jų kuo anksčiau. Codey Rocky ir Neuronai leidžia vaikams realizuoti AI ir IOT programas. Codey Rocky yra pradedančiųjų lygio robotas gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, meno ir matematikos žinioms gilinti.

Kartu su lengvai suprantama grafine programavimo kalba mBlock 5, palengva žengsime pirmuosius žingsnius į programavimo pasaulį, skatindami vaikų smalsumą bei kūrybingumą. mBlock 5 sujungia Microsoft pažinimo paslaugas ir Google giluminį mokymąsi į vieną įrankį, kas praplečia mBlock 5 galimybes ir padeda lengviau įsisavinti AI pagrindus. mBlock 5 programinė įranga sukurta MIT grafinės programavimo kalbos Scratch 3.0 pagrindu, užtikrinant, kad pradedantieji galėtų pradėti programuoti vos per kelias minutes.

Programuosime žaidimus, judesius, muziką ir veiksmus. Robotus mokysimės užprogramuoti atlikti įvairiausias funkcijas pasitelkiant daugiau nei 10 skirtingų modulių, tokių kaip IR siųstuvas/imtuvas, LED ekranas, šviesos/balso jutikliai, garsiakalbis ir giroskopas, kursime tokius IoT įrenginius kaip meteorologinė stotelė.

III lygis

Programa, skirta 8-11 m. vaikams

SMART PANDA programa sukurta siekiant, kad elektronikos ir programavimo mokymasis būtų smagus, efektyvus ir motyvuojantis. MBot robotai, su kuriais draugaus vaikai III-iame lygyje – puikus įrankis norintiems patobulėti mokslo, technologijų, inžinerijos, meno ar matematikos srityse.

Vaikai konstruos įvairiausių pavidalų robotus ir, pasitelkdami grafinio programavimo programinę įrangą mBlock, išmoksta užprogramuoti savo kūrinius. Šio proceso metu vaikai įgyja patirčių mechanikos, elektronikos, valdymo sistemų ir kompiuterių srityse. Kartu tai yra nepakartojama programa skirta lavinti kūrybiškumą, praktiškai pritaikyti inžinerijos bei matematikos žinias.

Taip pat dirbsime su Neuron platforma, kuri skirta STEAM mokymui. Sistema siūlo daugiau nei 30 elektroninių blokų su daugiau nei 100 sąveikos efektų. Naudodamiesi Neuron blokelių deriniais, vaikai gali sukurti įvairiausius įtaisus: temperatūros matuoklį, balso atpažinimo prietaisą, spalvų atpažinimo prietaisą ir daug kitų. Rinkinys palaiko ne tik programines įrangas NEURON APP ir MBLOCK, bet ir įtraukia tokias naujausias technologijas kaip AI ir IOT. Neuronų projektai paverčia idėjas apčiuopiamais įdomiais objektais, leidžia vaikams lengviau suprasti jų veiksmų rezultatus, suteikia praktinės patirties susijusios su mokslo principais ir konkrečių technologijų logika. Gilina programavimo logiką.

Jaunieji programuotojai dirbs su MBlock programine įranga, kuri palaiko Python programavimo kalbą – viena iš galingiausių programavimo kalbų, naudojamų tokioms užduotims kaip matematiniai skaičiavimai, duomenų analizė, automatizavimas ir kt. MBlock programinėje įrangoje vienu paspaudimu vaikai gali pereiti nuo blokeliais paremto programavimo į Python režimą ir pasižiūrėti kaip atrodytų jų sudarytas kodavimas šia rimta programavimo kalba.

Gebėjimai ugdomi SMART PANDA užsiėmimuose:

  • Strateginis mąstymas;
  • Logika;
  • Kūrybiškumas;
  • Technologinis raštingumas;
  • Matematinės žinios;
  • Kritinis mąstymas;
  • Erdvinis suvokimas;
  • Komandinis darbas;
  • Dėmesys, atmintis;
  • Verbaliniai įgūdžiai.

Visuose SMART PANDA užsiėmimuose aktyviai mokysimės per praktiką ir žaidimus, nes šiuolaikiniai vaikai geriausiai mokosi ne skaitydami iš vadovėlių, o per pojūčius ir praktiką. Taip pat vaikams itin patrauklūs užsiėmimai, kuriuose naudojami išmanieji prietaisai, tokie kaip planšetės ar SMART lentos.

Programavimo besimokantiems vaikams dažniausiai yra lengviau spręsti jų kasdienybėje iškylančias problemas, jie tampa kūrybiškesni, jų veiksmuose galima pradėti įžvelgti didesnį nuoseklumą, jie įgyja algoritminių, matematinių ir kompiuterinių įgūdžių. Tai reiškia, kad mokymasis programuoti gali turėti ir dažniausiai turi reikšmingos įtakos vaikų vystymuisi, socialiniam gyvenimui ir gebėjimui įveikti gyvenimiškus iššūkius.

Remdamiesi sėkminga 7 metų Menar patirtimi žinome, kaip vaikus sudominti, kaip padaryti, kad jie siektų neįtikėtinų rezultatų tiesiog žaisdami ir mėgaudamiesi laiku mūsų akademijoje ir nuo šiol tai pritaikome ne tik aritmetikos, bet ir programavimo ir anglų kalbos mokyme.